kan modem Xperia box v9 niet koppelen met KPN thuisapp
In de KPN thuisapp kan ik mijn modem experia box v9 niet meer kiezen waardoor ik de app niet meer kan gebruiken, om mijn wifi versterkers en thuisnetwerk te beheren. Wat is er verandert en wat kan ik hier aan doen?
dit heeft voorheen altijd goed gewerkt. Ik kan in de app nu alleen de volgende modems kiezen: kan box 12, experia box v10 en v10A
Bladzijde 1 / 1
De vraag is je dat wel via de app moet doen. Ik ben niet enthousiast over de app. Je kunt natuurlijk ook gewoon inloggen op de experia wifi's.Â
Je start de app op, dan krijg je eerst
En
En
Dan komt
Moet je toestemming geven, dan komt
En dan
Vervolgens wachtwoord invoeren
En klaar
Waar moet u het modem kiezen? Bij mij is het modem ook niet bekend.
Boeit niet toch?
ik gebruik de app op een iPhone
Â
Â
Â
Â
Alles thuis werkt goed met internet verbinding op dit moment, allen de app kan ik niet gebruiken
En u heeft de nieuwste versie van die app?
De vraag is je dat wel via de app moet doen. Ik ben niet enthousiast over de app. Je kunt natuurlijk ook gewoon inloggen op de experia wifi's.Â
Inderdaad. In zoverre je in de hoofdrouter niet een vast IP-adres hebt gegeven voor aparte WiFi-punten, kun je wel zien welk IP-adres aan apparaten wordt gegeven vanuit DHCP.   Dat IP-adres in een browser intikken, en je bent er.  (Heb niet eens een speciale KPN app daarvoor geïnstalleerd).
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.