Skip to main content

Ik wil inloggen op de Experia box 12, ik heb deze net een maand geleden ontvangen. Ik wil erop inloggen omdat ik iets wil wijzigen zodat ik mijn printer kan aansluiten, want dat werkt niet.

 

Alleen, het ww dat achterop mijn modem staat, werkt niet. Hij zegt dat het fout is. ik heb nooit mijn ww veranderd. Dit is de eerste keer dat ik erop wil inloggen.

 

Ik heb het ww al in een notepad gezet en gekopieerd, ook dat werkt niet.

 

Graag iemands hulp, dank!

Hallo @JantienM geef het modem eens een fabrieks-reset door het met een paperclip imn het resetgaatje zolang ingedrukt te houden totdat een of meerdere lampjes uit gaan en/of gaan knipperen, dan meteen loslaten.

Is de modem weer online, dan weer proberen met de code achterop, niet te verwarren met de wifi-code.

Er staan soms heel vreemde tekens in zoals bijvoorbeeld {


Is die box geïnstalleerd door een monteur? 


Reset heeft geholpen, dank!


Nee hij is niet geïnstalleerd door een monteur, heb zelf ook nooit iets ermee gedaan, dus snap niet waarom een reset nodig was. Maar gelukkig heeft die in ieder geval wel gewerkt!


Reset heeft geholpen, dank!

Hallo @JantienM goed om te lezen dat het gelukt is.

 


Fijn dat het gelukt is, @JantienM !


Ik heb hetzelfde probleem. Heb 2 uur samen met KPN helpdesk proberen in te loggen. Niets werkt, harde reset werkt even (met pw achter op router) maar zodra modem online is wordt oude configuratie teruggezet en kan ik weer niet inloggen. Ook een reset op afstand werkte niet. 

Verder kan KPN mij niet helpen

 


Hallo @Blokhoofd als je in probeert te loggen op het modem welke (fout)melding krijg je dan?

Probeer het eens via onderstaande link:

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

 

 


Hallo JanD,

Net geprobeerd. en ik kon inloggen. Ik heb direct wat aanpassingen gedaan en daarna weer uitgelogd.

Helaas kan ik nu met hetzelfde wachtwoord niet meer inloggen.

Bedankt voor je tip.

Groet,

Hans