Skip to main content
Ik heb eenzelfde probleem, alleen zie ik de optie tot het aanpassen van de Application Configuration niet eens. Ik heb ook geen ZTE logo in mijn box staan.



Kan dus wel instellingen aan maken maar ze worden niet bewaard. Staan reeds 2 forwards in, maar die zijn zo te zien van de 4K HD ontvangers, voor hulp op afstand onder poort : 7547.



Is er iemand die mij verder kan helpen?



admin: eigen topic aangemaakt. oorspronkelijke topic

Hoi @Napster . Welkom op het forum.

Heb jij wel een v10a? Het zou ook een van de andere experiaboxen kunnen zijn. Bij alle modellen is het mogelijk om een portforward in te stellen alleen ziet de interface er wel anders uit. Heb je misschien een screenshot? ( uiteraard zonder persoonlijke details )
Op mijn box staat Experia Box v10A.

Als ik inlog zie ik onderstaand scherm. Onder Network zit Port mapping alleen worden instelling daarvan niet bewaard.


Ik heb een simulatie van deze web interface. Bij portmappings heb ik de optie om het op te slaan. Heb jij die ook? Zo ja, wat gebeurt er daarna?

Wat voor aanpassingen wil je trouwens doen?

Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik wil graag kijken welke firmware versie jij op de v10a hebt zitten.
Optie om op te slaan heb ik inderdaad ook, daarna verdwijnen ze weer.




Dat is bizar. Wat voor poorten probeer je open te zetten? Ik heb dit topic teruggevonden waarin @Radioman een hele goede uitleg geeft.

Ik vermoed dat jij dit goed doet, maar wil het toch even genoemd hebben.

Welke browser gebruik je om dit aan te passen? Soms is een browser heel 'scherp' afgesteld en worden bepaalde items/handelingen niet vertoont/doorgevoerd.

Zou je eens meerdere browsers kunnen proberen? Mocht je chrome hebben, zou je dan eens kunnen een incognitovenster kunnen proberen? Zo omzeil je alle extensions/instellingen die wellicht roet in het eten gooien.
Incognitomodus bleek de oplossing te zijn! Dank voor de hulp.
Fijn! Ik ben blij dat het nu werkt! Voor toekomstige vragen weet je mij te vinden! 🙂