Skip to main content

* Niet alleen het contact met kpnnetwerk (zie onder), maar ook contact hierover via 0880063757 en 06-nr voor monteurs (gekregen van KPB klantenservice 08000402 !] die ik meermaals heb gebeld hierover) loopt nl. steeds dood! N.B. Het indienen van een klacht via de website  https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/ lukt niet omdat het passende onderwerp daar niet gekozen kan worden. 'aansluitingen@kpnnetwerk.nl' zegt geen niet-glasvezel-klachten te behandelen, maar meldt me vandaag overigens wel verder te zoeken naar een juiste afdeling/mailadres.

Als jullie een ander adres/tel.nr hebben waar ik echt geholpen zal worden, is dat natuurlijk ook goed.

Betreft: werkzaamheden medio april jl. in mijn tuin t.b.v. aansluiting buren. *******************

Ondanks toezegging door de mensen die het werk uitvoerden (Volker Wessels of onderaannemer?) (wachten we nog steeds op herstel tuin na graven kabelgoot in onze tuin. Deze goot is gegraven tbv connectie KPN-verdeelkast (op ons terrein) met huis buren: --> Klacht/opmerking: 1. Geen aankondiging van werkzaamheden die in opdracht van KPN op ons terrein -- ******* zijn uitgevoerd; en belangrijker: 2. Werkzaamheden zijn niet netjes achtergelaten (zie foto, kabelgleuf:
van voetpad t/m KPN-huisje smet reclame-poster], meer foto's zend ik als dat nodig is),

 

Richard Kruijswijk + andere bewoners ************

 

Admin: alle privégegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ik weet niet of dat de juiste afdeling is alleen incidenten aan kabelverdelers of hoofdverdelers kunnen terecht bij 0800-0150. Ik begrijp dat dit over werkzaamheden aan de kast van ons gaat? Probeer dat nummer dan eventjes... Hopelijk kunnen die er wat mee of weten zij waar je terecht kan. Veel succes in ieder geval!


Hoi @Rich_Kr . Welkom op het forum.

Erg jammer dat deze situatie is ontstaan. Heb je het nummer wat @Ik_Hussel hierboven geeft al gebeld?