Skip to main content

Heyhoi,

 

Ik zag dat op de website van apparatuur van thuis nieuwe switches online staan. Niet van Netgear maar van TP-Link??

Worden er nu tp link switches opgestuurt mocht een klant er 1ntje nodig hebben of is dit enkel toegevoegd voor opvulling?
https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2452734/switch-tp-link-tl-sg105e/?pageCount=1&pos=1495

Hallo @Julian Borghuis ,

Je kunt deze switch desgewenst kopen op die website. Net als heel veel andere artikelen. 


die switch is bij wel meer providers te koop

 


Hallo @Julian Borghuis ,

Je kunt deze switch desgewenst kopen op die website. Net als heel veel andere artikelen. 

Ja dat begreep ik allang, enkel is deze switch sinds enkele weken opeens op die site gekomen.


die switch is bij wel meer providers te koop

 

Wss dus een jij doet het dan doe ik het ook actie,.


@Julian Borghuis , ik begrijp de reden van je vraag niet zo goed. Wat is het probleem dat KPN de tp-link verkoopt ? Ik heb de tp-link drie maanden geleden gekocht bij KPN nadat de Netgear switch, ook gekocht bij KPN, na ca. 4 jaar al kapot was gegaan. Ik ben daarom niet zo tevreden over de kwaliteit van de Netgear. Dat kan natuurlijk pech zijn maar ik vind het dus wel goed dat KPN een alternatief biedt. Ik hoop dat deze langer meegaat. Inmiddels zie ik dat de prijzen van switches bij KPN behoorlijk zijn gestegen in die 3 maanden.


Ik zie juist geen probleem.

Ik vind het enkel een voordeel ;)


👍dat had ik verkeerd begrepen.


De TP-Link switchen kunnen alleen op z'n kant of op z'n kop opgehangen worden. Dus met de utp poorten omhoog. De idioot die dat zo ontworpen heeft mogen ze van mij ontslaan.

De Netgear switchen kun je wel gewoon met de poorten naar beneden ophangen. Das beterder 👍


De TP-Link switchen kunnen alleen op z'n kant of op z'n kop opgehangen worden. Dus met de utp poorten omhoog.

Hoe kom je daar nou toch weer bij?

 


Qua vormgeving en typenummer lijkt deze TP wel erg op de Netgear GS105E. 


De TP-Link switchen kunnen alleen op z'n kant of op z'n kop opgehangen worden. Dus met de utp poorten omhoog.

Hoe kom je daar nou toch weer bij?

 

Bij het 8 poorts model wat ik heb kan dit dus niet. Die kan alleen met de poorten omhoog aan de muur gehangen worden. Wat buitengewoon onpraktisch is.


Qua vormgeving en typenummer lijkt deze TP wel erg op de Netgear GS105E. 

Zou me niks verbazen als ze gewoon uit dezelfde fabriek komen rollen.