Skip to main content

Kodi heeft altijd vlekkenloos gewerkt maar geeft sinds enkele weken een zwart beeld bij het openen. Resetten en herinstalleren is al meerdere malen gedaan maar helpt niet. Iemand een goed idee?

Welkom op de KPN Community ​@Robbert73, we denken graag even met je mee. Zou je kunnen toelichten hoe jouw installatie er precies uitziet dan?

• Draai je die op de KPN TV+ Ontvanger of een ander apparaat?
  • Welke versie van Kodi betreft het exact?

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Ja gewoon op de ontvanger, gedownload via de app-store. Versie kan ik niet zien want hij start niet op, ik ga uit van de nieuwste aangezien ik meerdere keren opnieuw geïnstalleerd heb.

Vreemd. Hij komt dus helemaal niet meer op, dus geen menu's of iets dergelijks? Het is lang geleden dat ik Kodi heb gebruikt en ook niet in combinatie met Android. Wellicht heeft iemand binnen deze community nog een idee?

Nee zodra ik op het icoontje klik heb ik een zwart scherm. Kodi werkt nog wel gewoon op andere Androit devices.

Zet de refresh rate van de tv eens op 60Hz

Geprobeerd maar heeft helaas geen resultaat

Ik heb gewoon beeld, kijk anders ff bij:

instellingen ==> apparaat ==> apparaat voorkeuren 

weergave en geluid ==> schermresolutie ==>

weegavemodus en probeer eens een andere modus of zet automatisch beste resolutie uit.

Helaas is dat ook niet de oplossing 🙄

Wat jammer ​@Robbert73! Ik hoop dat je toch een oplossing kan vinden. Zijn er misschien alternatieve apps beschikbaar?

Reageer