Skip to main content

Ik zou graag een kopie van mijn huidige abonnement willen (van internet, telefoon en tv). Deze is 2006 al afgesloten. Waar kan ik dat vinden of opvragen? 

Hoi @Corrie123! Ik wil wel even proberen dat contract boven water te toveren, maar kan niets beloven.  Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer is voldoende! 
Mocht het mij niet lukken, dan laat ik het natuurlijk weten! We hebben trouwens een topic waarin Joran uitlegd hoe je oude contracten opvraagt. gForum topic: oude contracten opvragen KPN]. Dus als je het via de reguliere weg wilt doen, kun je de stappen in dat topic volgen.

Ik hoor graag van je! 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Met dank voor de herinnering! Het is inmiddels ingevuld. Heb het nog niet via een andere weg geregeld.


Ha, @Corrie123! Bedankt voor je bericht. Jullie contract 'stamt uit’ april 2012 :smiley_cat:! Helaas te lang geleden voor mij om jullie contract op te speuren en toe te sturen. Je kunt het natuurlijk schriftelijk altijd proberen.

Check mijn vorige verwijzing! In dat topis staat uitgelegd hoe je het dossier schriftelijk kunt opvragen:blush: