Skip to main content

Ik kijk in de tuin via kpn app en chromecast tv af en toe hapert de app denk ik. De tv draait dan een wit rondje net of hij de zender opnieuw zoekt. Iemand bekend met dit probleem?

Hoi @Jan Lagemaat ,

Mogelijk heb je op jouw adres niet voldoende internet-capaciteit.

Wellicht wordt er op jouw adres dan ook door gezinsleden tegelijk met jou internet verbruikt? 
 

Een andere mogelijkheid is dat je in de tuin net wat te ver van het modem afzit. Op een bepaald moment ben je het signaal van jouw modem kwijt. 


Ik gebruik ook een deco wifiversterker 


Als er voldoende WiFi-signaal is, dan blijft de mogelijk beperkte capaciteit over. 


Wat is de snelheid van de draadloze verbinding in de tuin?


Hoi @Jan Lagemaat, welkom hier.

Het kijken van tv via de Chromecast lukt dus niet altijd even goed in de tuin. Kom verwacht ik door zoals als aangegeven door de beperkte capaciteit/snelheid? Heb je behalve het bereik de snelheid ook goed getest in de tuin? Je kan anders de WiFi tips eens doornemen? Wordt het daarna beter?


Als er voldoende WiFi-signaal is, dan blijft de mogelijk beperkte capaciteit over. 

 

@Jan Lagemaat 

Heb je behalve het bereik de snelheid ook goed getest in de tuin? Je kan anders de WiFi tips eens doornemen? Wordt het daarna beter?

Â