Skip to main content
Antwoord

KPN app

• April 26, 2020
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik kijk in de tuin via kpn app en chromecast tv af en toe hapert de app denk ik. De tv draait dan een wit rondje net of hij de zender opnieuw zoekt. Iemand bekend met dit probleem?

Beste antwoord door Noordzee

Hoi @Jan Lagemaat ,

Mogelijk heb je op jouw adres niet voldoende internet-capaciteit.

Wellicht wordt er op jouw adres dan ook door gezinsleden tegelijk met jou internet verbruikt? 

Een andere mogelijkheid is dat je in de tuin net wat te ver van het modem afzit. Op een bepaald moment ben je het signaal van jouw modem kwijt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 26, 2020

Hoi @Jan Lagemaat ,

Mogelijk heb je op jouw adres niet voldoende internet-capaciteit.

Wellicht wordt er op jouw adres dan ook door gezinsleden tegelijk met jou internet verbruikt? 

Een andere mogelijkheid is dat je in de tuin net wat te ver van het modem afzit. Op een bepaald moment ben je het signaal van jouw modem kwijt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 26, 2020

Ik gebruik ook een deco wifiversterker 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 26, 2020

Als er voldoende WiFi-signaal is, dan blijft de mogelijk beperkte capaciteit over. 

• April 26, 2020

Wat is de snelheid van de draadloze verbinding in de tuin?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 30, 2020

Hoi @Jan Lagemaat, welkom hier.

Het kijken van tv via de Chromecast lukt dus niet altijd even goed in de tuin. Kom verwacht ik door zoals als aangegeven door de beperkte capaciteit/snelheid? Heb je behalve het bereik de snelheid ook goed getest in de tuin? Je kan anders de WiFi tips eens doornemen? Wordt het daarna beter?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 2, 2020

Als er voldoende WiFi-signaal is, dan blijft de mogelijk beperkte capaciteit over. 

@Jan Lagemaat 

Heb je behalve het bereik de snelheid ook goed getest in de tuin? Je kan anders de WiFi tips eens doornemen? Wordt het daarna beter?

Â