Skip to main content

Hallo ik heb een kpn arcadyan wifi versterker ik heb hem ingesteld maar de bovenste licht is blauw de onderste paars continue maar als ik op mijn telefoon of tablet erop ga dan staat er geen internet maar wanneer ik op een Computer of laptop verbind werkt het wel kan iemand me helpen met dit probleem me modem is experia v10

Hoi @mucahit Bulbul, welkom op het forum!
Inmiddels zijn we al weer even verder. Heb je nog een oplossing kunnen vinden?
In dit topic lees ik dat het nog wel eens wil helpen je wifiversterker te resetten.

Hoelang heb je deze wifiversterker al? Als deze ouder dan twee jaar is valt hij namelijk niet meer onder garantie. In dat geval wil ik je ook eens aanraden onze online wifimanager te doorlopen, die heeft hier misschien ook nog wel een oplossing voor :) 


Ik heb hem meer dan 2 jaar heb nog geen oplossing ik heb alles geprobeerd maar ik weet het niet


Waar komt de wifimanager op uit bij jou?


Ik weet het niet want ik heb het geprobeert te doen maar staat van koppel een product ofzo dus ja er moet toch wel een manier zijn om dit te fixen


Ah, dat is relatief makkelijk op te lossen inderdaad. Je kunt de wifimanager namelijk alleen doorlopen als je ook je thuis abonnement gekoppeld hebben aan je KPN ID. Via MijnKPN kun je dit doen. Daarna kun je de wifimanager doorlopen!


Dat heb ik al gedaan maar het lukt nog steeds niet


waar loop je precies tegenaan?
Als je wilt kun je hierover ook met ons bellen op 0800-0402 trouwens of chatten via www.kpn.com/service of via twitter/facebook. Dat praat meestal wat makkelijker omdat we daar direct contact hebben.


Moet ik perse de wifimanager doen om dit probleem te fixen


In dit topic staan ook nog een aantal dingen die je kunt doen om problemen met je wifi op te lossen maar als je er daarmee niet uit komt is het toch het handigste om de wifimanager te doorlopen of contact met mijn collega's op te nemen.