@AndermansChurn ik ben bang dat je het met mij zult moeten doen. Daarnaast wil ik je vragen je op een andere manier uit te drukken. Hou daarbij rekening met de huisregels van het forum.
Ik snap mijn eerdere gegeven antwoord niet het antwoord op je vraag was. Je mag daarover ontevreden zijn. Maar hou het beleefd.
Inhoudelijk: de speedtest is niet gebouwd voor de PlayStation 4. Daarom kan het zijn dat je geen of afwijkend resultaat krijgt. Daarnaast was er een probleem met de speedtest waardoor deze niet werkte. Dit is ondertussen opgelost. Om eerder genoemde reden kan dit nog steeds betekenen dat je op de PlayStation geen of slecht resultaat krijgt.
Ik wil je aanraden de speedtest met andere apparatuur uit te voeren die daarvoor wel geschikt is. Daarnaast kan je altijd kijken of dingen als downloaden en spelletjes spelen gewoon naar verwachting gaat.
Als je twijfels hebt over je verbinding meet dan eerst met een apparaat dat daarvoor geschikt is. Als het gaat om langzame wifi doe dan de Wifi Manager. Als ook bekabeld de snelheid onvoldoende is neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via 0800-0402.