Skip to main content

Ik vind het toch belachelijk dat je al jaren vaste klant bent je niet in aanmerking komt om super wifi te krijgen. Kan hier nog niet naar buiten lopen of de wifi is al waardeloos. Misschien toch maar tijd om over te stappen. Bij ziggo krijg je nu ook super wifi

Ik snap dat het niet fijn is om ze niet gratis te krijgen maar het is een welkomstgeschenk. Iets wat jij in het verleden ook gehad hebt en wat je dus ook bij Ziggo krijgt als je daar naar overstapt. 

Als iedereen gratis SuperWifi’s zou krijgen zal dat toch betaald moeten worden (dat kost miljoenen). Dat betekent hogere tarieven en daar ga jij het ook niet mee eens zijn. 

Wil je dus gratis access-points dan zul je moeten overstappen naar een concurrent (even los van de kwaliteit die je daar gaat krijgen). 

Garantie op goede wifi zal ook bij anderen alleen binnenshuis gelden. Wil je buiten goede wifi dan kun je bijvoorbeeld een outdoor access-point aanschaffen. 


Welkomstgeschenk... nee 12 jaar geleden gewoon kpn genomen omdat hier toen niets anders kon, maar je moet dus als vaste klant alles maar nemen zoals het is . Ik vind gewoon dat ze trouwe klanten ook wel is wat mogen doen


Je krijgt bij slecht Wi-Fi gratis experia wifi's via de Wi-Fi manager.


Welkomstgeschenk... nee 12 jaar geleden gewoon kpn genomen omdat hier toen niets anders kon, maar je moet dus als vaste klant alles maar nemen zoals het is . Ik vind gewoon dat ze trouwe klanten ook wel is wat mogen doen

Je krijgt toch elke maand de service en diensten waarvoor je een contract hebt afgesloten? Op basis waarvan denk je dan beloond te moeten worden met gratis apparatuur? De logica is ver te zoeken....


Welkomstgeschenk... nee 12 jaar geleden gewoon kpn genomen omdat hier toen niets anders kon, maar je moet dus als vaste klant alles maar nemen zoals het is . Ik vind gewoon dat ze trouwe klanten ook wel is wat mogen doen

Je krijgt toch elke maand de service en diensten waarvoor je een contract hebt afgesloten? Op basis waarvan denk je dan beloond te moeten worden met gratis apparatuur? De logica is ver te zoeken....

Juan, Je “krijgt” niets van KPN, je betaald gewoon voor de service en diensten.

KPN mág jou als klant gerust belonen als je jaren achtereen klant bent en blijft.

Eigenlijk wordt er op de huidige manier gepromoot, dat je ieder jaar of om de 2 jaar overstapt.

Ik ben ook zo “dom” (of lui...) om jaren achtereen klant te blijven…

Ook ik moet €150,- aftikken om 2 superwifi punten van KPN te bemachtigen.

Zal daar binnenkort eens verandering in aan gaan brengen…

Tip als je overschakelt, schakel dan over naar een andere drager…

Bijvoorbeeld van glasvezel naar coax. Dan kun je je oude systeem nog draaiende houden, terwijl je het nieuwe installeert.


Reageer