Skip to main content

Goedendag. Allen

Ik heb een vraag over de Super wifi en de ervaring. 

Ik beneden in de woonkamer waar ook de Router V10 staat, de laatste tijd veel dat de Wifi slecht is of wegvalt. Nu zat ik te denken om 2 super wifi versterkers aan te schaffen, maar nu komt de vraag. Ik lees de laatste tijd ook veel over de accespoints van ubiquiti unifi ap-ac lite. Wie heeft er ervaring met 1van deze producten en wat raden jullie aan. Wat lijkt jullie het beste?

Alvast bedankt. 

Dag @Madman, bedankt voor je bericht.

Je overweegt om SuperWifi aan te schaffen, maar wil graag eerst weten hoe deze zijn in vergelijking met de Ubiquiti UniFi AP-AC LITE. Ik durf je alleen niets te zeggen over het verschil. Ik kan je enkel de SuperWifi aanraden, omdat ik bekend ben met de werking van dit apparaat. Het voordeel van de SuperWifi is ook dat wij hierbij kunnen ondersteunen, omdat we hiervan weten hoe deze werkt. Maar misschien hebben andere forum gebruikers nog andere meningen.


Hallo @Madman  en @Denise_ , ik vind de Experia Wifi's ook prima, hebben een lagere doorvoersnelheid, maar merk ik al privé-gebruiker niets van en zijn ook nog eens 33,333% goedkoper dan de SuperWifi's,

€98,- tegenover €149;,- voor de Super Wifi's.

De Experia Wifi's hebben het voordeel dat ze een extra LAN-poort hebben en de SuperWifi's hebben als voordeel dat de 2e, 3e enz. draadloos aangesloten kunnen worden.

Ik gebruik van beide 2 stuks en bevalt prima, de software is ook gelijk, eenvoudig te managen.

 


Bedankt allemaal.