Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik ben voornemens om KPN superWifi te bestellen omdat mijn huidige WIFI netwerk door de komst van nieuwe WIFI netwerken in de buurt minder goed werkt dan voorheen (ondanks kanalen wijzigen enz.)

 

Punt is echter dat ik het WIFI van mijn Experiabox momenteel niet gebruik.

ik gebruik een Apple TimeCapsule 2tb als Wifi Netwerk met als uitbreiding een KPN WiFi versterker (de witte) welke draadloos verbonden is met de Apple TC. De Apple TC word voor mijn prive laptop gebruikt voor met name de TimeMachine functie in MacOSX.

 

ik ben benieuwd of de KPN SuperWifi ook aangesloten kan worden op de AppleTimeCapsule om vervolgens dat WIFI netwerk te versterken. of moet dit perse via de ExperiaBox?

en als dit via de ExperiaBox moet word de applicatie TimeMachine dan nog wel ondersteund naar de Apple TC NAS door de firewall settings van de Experiabox?

 

ik hoop dat het KPN superWifi werkt met de Apple TC….. ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft. 

 

vast bedankt!

 

 

met vr. gr.

Roy

ik ben benieuwd of de KPN SuperWifi ook aangesloten kan worden op de AppleTimeCapsule om vervolgens dat WIFI netwerk te versterken. of moet dit perse via de ExperiaBox?

Je kunt de KPN SuperWifi prima achter andere routers installeren.
Lijkt me daarom ook geen probleem achter een Apple Time Capsule (hoewel zelf nooit geprobeerd):

Zie volgende onderwerp < HIER >  en resultaat achter 11 jaar oude Cisco router < HIER >


@RoBo81 Van harte welkom op ons forum Roy! Ik denk dat dit de ideale plek is om zo'n vraag neer te leggen 🙂 We hebben verschillende behulpzame forumgebruikers met veel kennis hier. Babylonia heeft je al van tips en advies voorzien zie ik, ik hoop dat je daarmee verder komt! We lezen ook graag hoe het is afgelopen.