Skip to main content

Ander probleem, mijn KPN Thuis app geeft aan dat er nog geen modem geïnstalleerd is…..terwijl de monteur dit heeft gedaan. Netwerk werkt gewoon prima, maar bij opstarten van de App, elke keer dezelfde melding….bij de optie modem installeren, doorloop ik alle stappen met succes, op het eind de confetti dat het gelukt is…..en dan start de App weer op met dezelfde melding dat er geen netwerk gedetecteerd word. Begin er nu aardig de P in te krijgen. 

@SaxTecc Welkom op het forum. 

Erg irritant dat dit steeds gebeurt, bij apps is altijd lastig om te bepalen waar dit precies door komt. Dus probeer ik altijd met het meest logische te beginnen, heb je de app als eens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd? 


Meer dan eens! Ook diverse malen geprobeerd de modem te installeren met de wizard….hij vind gewoon het netwerk niet. 

 


@SaxTecc Heb je nog een mogelijkheid om je Experiabox eens te herstarten en het hierna nog eens te proberen? 

Mocht dat het probleem niet oplossen dan ga ik deze situatie doorzetten naar 1 van mijn collega's. 


@SaxTecc Is het gelukt na het herstarten van de Eperiabox?


Ben niet in het bezit van de Experiabox, maar de kpnbox 12. Maar na 5x de app verwijderen en opnieuw installeren, vond hij opeens wel het netwerk en functioneert nu wel gewoon…..vooralsnog.