Ik had twee super wifi punten. Ik heb er nog twee aangeschaft en bij de installatie van nummer 3 ging het mis. Nadat VIA de app nummer 3 was toegevoegd werkte de app niet meer. Het bleef maar vagen om het beheerders wachtwoord. Die weet ik niet, maar via de app laat hij je de QR code van het punt met het blauwe flikkerende lampje scannen. Helaas wat je ook probeert niet lukt. Alle punten gereset (factory reset) stroom uit. Wifipunt 1 zit direct op de experia box, maar inmiddels alle punten omdat ze waarschijnlijk te ver uitelkaar staan/stonden (maar dat mag geen verschil maken volgens de experts). Ik heb namelijk ook nog met KPN gebeld en getracht alles ook weer vanaf begin aan te pakken. Alle punten los gemaakt. Reset. Punt 1 eerst aan de experia box gedaan, totdat die groen was. De app zou pas weer na tien minuten moeten werken, wel nu een nacht verder nog steeds hetzelfde. Het is toch te zot voor woorden dat ik die punten zelfs niet bedraad via een browser kan benaderen en instellen.Â
Ik moet namelijk nog punt vier installeren. Voordat iedereen adviseert om gewoon nummer vier bedraad aan te sluiten en wachten tot het allemaal groen brand. Ja dat lukt uiteindelijke, maar juist punt vier wil ik lampje uit kunnen zetten, en onbedraad ergens neerzetten.
Ik wil die app weer aan de praat krijgen!