Skip to main content

Dag, Een van mijn witte ronde wifi-versterkers stoort. Om hem opnieuw te installeren vraagt  de app mijn beheerderswachtwoord. Dat heb ik niet. Vervolgens vraagt de app - als ik aangegeven heb dat ik het niet meer weet - bij de blauw knipperende versterker te gaan staan, reset-knop in te drukken en te wachten, daarna suggereert hij het wachtwoord dat achterop die versterker staat, maar dat geeft een foutmelding. Wat te doen?

Want zo kan ik mijn storende wifiversterker niet resetten. Alvast dank!

Welkom op ons KPN Forum @Koen68. Bedankt voor je vraag. Als je het beheerderswachtwoord vergeten bent (kan gebeuren), dan zit er niets anders op dan het modem te resetten. Heb je dit al geprobeerd? 
 


Beste Lisa,

 

Dank. Ik heb nog nooit iets gewijzigd aan het modem bij mijn weten. Als ik hem reset, kan ik daar dan gewoon weer mee verder internetten en tv kijken enzo? of moet daar dan ook vanalles gebeuren?

Dank alvast, vriendelijke groet, Koen


@Koen68 Dat kan kloppen hoor. Als je de netwerknaam en wachtwoord nooit gereset hebt, dan verbinden de apparaten automatisch weer. Krijg je, na de reset, nog steeds een foutmelding? 


Dank, dit stelt gerust, maar ik moet het nog testen. Het eigenlijke probleem is dat 1 van mijn twee witte ronde wifi-versterkers geen lampje meer laat zien na het opstarten. Hij doet het echter wel. Toen ik hem wilde herinstalleren voor een check kreeg ik dat wachtwoordprobleem. Ik ga het van het weekend eens uitproberen.

Dus eigenlijk doet alles het behalve het groene lampje, en dat blijft gek, maar omdat hij het toch doet is het probleem niet zo acuut. Vandaar dat ik de tijd neem.

Groet!


We hebben ook alle tijd :sunglasses:. Kan het zijn dat jullie of misschien de monteur (als je die over de vloer gehad hebt) het lampje heeft uitgeschakeld? 
Check dit topic! Vaak wordt het lampje uitgezet omdat het licht niet bepaald sfeervol is:smile: .


Hoi Lisa,

 

Dat klinkt heel plausibel en zou heel goed gebeurd kunnen zijn. Geen monteur is hier geweest, en ik heb ze zelf geinstalleerd (goed he?). Maar ik heb het niet bewust uitgezet en het lampje deed het een tijdje wel. Misschien op eoa manier via die app gedaan. Maar omdat te checken moet ik er inloggen en het wachtwoord weten, en daar zijn we dan weer terug bij het begin 🙂.

Ik ga er maar van uit dat jouw suggestie klopt want alles functioneert verder naar behoren.  Ik blijf tot het weekend nog even twijfelen of ik het zo laat of toch ga resetten. Dank in ieder geval, prettige hulp zo. Groet!   

 


Haha, ja! Goed dat je het zelf hebt geïnstalleerd:nerd:
Ik ga ervan uit dat het gaat lukken. Mocht je ergens tegenaan lopen, dan weet je me te vinden. 


Zeker, dank Lisa!