Skip to main content
Beantwoord

KPN Thuis app werkt niet meer

  • 11 April 2024
  • 10 reacties
  • 398 keer bekeken

Kpn thuis app werkt niet meer 

Kan mijn box niet meer vinden maar alles werkt gewoon

MijnKPN neemt steeds meer taken over van de thuisapp, die uitgefaseerd wordt @Josmoon 


Goedemiddag, ook bij mij werkt de KPN Thuis app niet meer zoals voorheen. Ik lees, dat die wordt uitgefaseerd - wat prima is - alleen dan mag het toch niet zo zijn dat het alternatief nog niet gereed is?

Nu is het zo dat de Thuis-app mij door naar de MijnKPN app, en vervolgens weer andersom. Dit is niet werkbaar en kom ik (en velen met mij) niet verder mee. Wanneer kan ik weer mijn WIFI beheren, evenals een gast de QR code laten scannen?

Online is het een gedoe en werkt het niet. Ook nergens staat op de KPN site dat de Thuis app binnenkort stopt, wat toch een heel ander beeld schetst dan de werkelijkheid. Dat is kwalijk. 


Hallo,

Ik heb hier sinds enkele dagen hetzelfde probleem.

Er is op geen enkele wijze in te loggen op de 'KPN Thuis' app.

Steeds een melding 'oeps er gaat iets fout, probeer het later opnieuw'.

Probeer ik via 'Mijn KPN app' onder het tabje 'wifi netwerk beheren' , dan wordt er door gelinkt naar de 'mijn thuis' app.

En ja, deze werkt dus niet meer.

Dus KPN, graag een gepaste oplossing of in ieder geval een degelijk antwoord a.u.b.

Ik en blijkbaar veel abonnees kunnen nu niet eens meer onze Experia wifi /super wifi netwerk bekijken, zonder in te loggen op de Experia wifi zelf.

Ik wacht gespannen,...


@DutchJef Welke versie heeft jouw MijnKPN? De versie 6.24.0 doet zonder probleem bij me.


Hallo,

Mijn KPN 6.24.0 heb ik.

Die app werkt .

Maar de app KPN THUIS gaat het om,deze kan ik niet meer op inloggen.

Via MIJN KPN(WIFI NETWERK BEHEREN) word ik dus doorgelinkt naar MIJN THUIS app.

 


Hallo,

 

Kan ook niet meer inloggen op de gsm in de thuis app wachtwoord accepteert hij niet meer.

Het vreemde is dat de thuis app op de tablet wel kan inloggen oude thuis app versie 3.8.12


Hallo,

Kan het zijn dat de update van experia v10 pair bonding nog niet werkt ?


Ik hoor het van steeds meer mensen.

Jammer dat KPN er niet echt op reageert.

Liever zelfs met een goede oplossing komt.

Ik heb zelfs de KPN thuis app geheel verwijderd.

Als ik dan via de Mijn KPN app 'wifi netwerk beheren' probeer, dan word ik zelfs weer naar de Appstore geleidt om de KPN thuis app weer te installeren.

Dus kortom, van het kastje naar de muur.

Iemand van KPN een oplossing?

En hoelang gaat het duren?


Wellicht komen we hier verder:

 

https://forum.kpn.com/search/activity/topics?userid=583562

 

Had zelf ook maar dezelfde topic aangemaakt. Daar een reactie ontvangen en hopelijk snel meer duidelijkheid. 

 

Precies wat @DutchJef beschrijft. 


En op de site zegt KPN nog steeds installeer de “KPN Thuis App" zie hier de voordelen en het gemak.

En volgens mij leest KPN niet hun eigen community. Al 4 mnd hier en nog geen reactie van KPN.


Reageer