Beste forum leden en KPN Technische staf,
ik ben recentelijk overgestapt van Ziggo naar KPN. Ik werk veelal thuis voor mijn opdrachtgever. ik had verwacht met de overstap naar KPN dat mijn verbinding stabieler zou zijn dan met Ziggo. Ik heb Ziggo altijd gebruikt via Wifi (TP Link Deco M4R) nu ik overgestap ben naar KPN en dus gewoon ook gewoon WIFI gebruik ( TP Link Deco X50 wifi 6) valt mijn verbinding gewoon regelmatig tijdens een Microsoft Teams bespreking weg, Ik krijg de mededeling slechte verbinding, hoeveel ik toch naast Teams andere schermen open heb en door kan werken, met een hoge snelheid (gemiddeld 350-400 Mbit download, Upload bijna gelijk of meer) Ik lees uit oude forum berichten dat er meerdere mensen erin het verleden last van hebben gehad, Nee ik kan helaas niet bedraad werken, maar dat zou toch ook niet mogen? Ziggo kon ik wel gewone Teams gesprekken zonder enige problemen, maar had ik veelal andere problemen.
Wie weet de oplossing?? Gamen, Surfen op internet, TV kijken, allemaal geen probleem. Alleen dus problemen bij Teams.
Ik hoor het graag,
Gr. Mark