Skip to main content
Beantwoord

Krijg LG Soundsuite pro en UCG ultra Unify Netwerk niet aan de gang

• July 25, 2026
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Spike11
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Heeft iemand ervaring met Lg sound suite pro en UCG ultra Unify Netwerk?

Krijg deze namelijk niet aan de gang . Het zou simpel moeten werken maar niet bij mij.

Gebruik ook Lg oled 77 inch G4

Beste antwoord door Spike11

Hoi ​@Spike11,welkom op onze community! Ik heb er zelf helemaal geen verstand van maar we denken graag even mee! Waar loop je precies tegenaan, wat voor apparatuur gebruik je en hoe heb je alles met elkaar verbonden?

Hallo ​@Thomas van KPN ik heb het intussen opgelost door alles naar de fab instellingen te zetten van de Unifi en de accespoint hiervan.

De kpnbox 12b aangesloten en alles werkte dus lag niet aan de soundsuite dus er moest iets zijn van Unifi.

Nu alles perfect Bedankt voor de terug koppeling en je mag de post sluiten als opgelost

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Spike11,welkom op onze community! Ik heb er zelf helemaal geen verstand van maar we denken graag even mee! Waar loop je precies tegenaan, wat voor apparatuur gebruik je en hoe heb je alles met elkaar verbonden?

Spike11
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • July 29, 2026

Hallo ​@Thomas van KPN ik heb het intussen opgelost door alles naar de fab instellingen te zetten van de Unifi en de accespoint hiervan.

De kpnbox 12b aangesloten en alles werkte dus lag niet aan de soundsuite dus er moest iets zijn van Unifi.

Nu alles perfect Bedankt voor de terug koppeling en je mag de post sluiten als opgelost

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah top, fijn dat het gelukt is! Bedankt voor je terugkoppeling!