Skip to main content
Antwoord

Kunnen jullie mij helpen: hoe kan ik mijn Sonos amp koppelen aan de tv?

• October 23, 2022
  • 9 reacties
  • 125 keer bekeken

Beste mensen,

Sinds enige dagen glasvezel van kpn. Kunnen jullie mij helpen: hoe kan ik mijn Sonos amp koppelen aan de tv?

Beste antwoord door kevster

Je zou natuurlijk ook een universele afstandsbediening kunnen proberen die zowel geschikt is voor tv, kpn box en Sonos, bel eens met zo'n bedrijf.  Bijvoorbeeld one  for all. Misschien hebben ze een oplossing. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 23, 2022

Via de tv ontvanger? Toch?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 23, 2022

Klopt. Dan is er geluid, maar ik moet dan met de Sonos app het volume regelen. Ik kan het niet aan de afstandsbediening koppelen.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Orgel, welkom! Het klopt dat je het volume dan niet met de KPN afstandsbediening kunt koppelen. Daar is geen workaround voor, voor zover ik weet. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 27, 2022

Dank voor je reactie, dan weet ik dat ik verder niet hoef te experimenteren. Bij Ziggo kon ik Sonos koppelen. Gr Ricus 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 27, 2022

Je zou natuurlijk ook een universele afstandsbediening kunnen proberen die zowel geschikt is voor tv, kpn box en Sonos, bel eens met zo'n bedrijf.  Bijvoorbeeld one  for all. Misschien hebben ze een oplossing. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 27, 2022

Dat heet dan volume punch through functie

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 27, 2022

Dank. Ik ga eens googlen en bellen. Gr Ricus 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 27, 2022

Op de site al een passende gevonden. Top. 👌

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 27, 2022

One for all maken de afstandsbediening van ziggo dacht ik, dus misschien weten ze iets.