Skip to main content

@bejaarde

is het probleem volledig verholpen? Ik loop namelijk exacte tegen hetzelfde aan. 
 

@Marcia_

er is recentelijk een monteur geweest en die kon niks voor mij betekenen, 30 minuten geleden is alles wat ik op mijn poorten heb aangesloten uitgevallen, na een reset werkt het weer. Loop nu al ruim 4 maanden tegen dit probleem en de KPN klantenservice kan me niet echt helpen. Vanuit een verkooppunt van jullie heb ik al een nieuwe modem router mee gekregen (ook een experts box v10 die duidelijk al gebruikt was) en ook bij deze vielen mijn poorten uit. 
 

Kunt u mij verder helpen?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dan ligt het denk ik toch echt aan uw eigen apparatuur. Wat heeft u allemaal aangesloten? Gebruikt u een draadloze verbindingset? Gooi die er dan eerst eens uit en probeer eens een paar weekjes met een kabel.


@Nick83

ik gebruik geen draadloze verbinding sets. Ik heb oa Philips hue, alarm en synology.

Nooit problemen gehad en heb al een tijd de experia bod v10. 3-4 maanden geleden begonnen de problemen zoals @bejaarde ook heeft ervaren. 

Ik heb ook alles al van mij experia box afgekoppeld op mijn TV na en dan nog valt het weg. Heeft dus niks met mijn externe apparaten te maken. 
 

probleem zit in de poorten van de experia box


Wat doen de lampjes op de box dan?


@Nick83 

Dat varieert, vaak zijn alle lampjes gewoon groen, een enkel keer gaat de service lamp op oranje. 
 

Op deze forum zijn meerdere mensen met hetzelfde probleem geweest en bij 2 lees ik dat ze een Experiabox v10a als vervanger hebben gekregen en het probleem is opgelost. 
 

Het is echt een heel vaag probleem maar wel super irritant. 


@bejaarde

is het probleem volledig verholpen? Ik loop namelijk exacte tegen hetzelfde aan. 
 

@Marcia_

er is recentelijk een monteur geweest en die kon niks voor mij betekenen, 30 minuten geleden is alles wat ik op mijn poorten heb aangesloten uitgevallen, na een reset werkt het weer. Loop nu al ruim 4 maanden tegen dit probleem en de KPN klantenservice kan me niet echt helpen. Vanuit een verkooppunt van jullie heb ik al een nieuwe modem router mee gekregen (ook een experts box v10 die duidelijk al gebruikt was) en ook bij deze vielen mijn poorten uit. 
 

Kunt u mij verder helpen?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Yep, na twee Experiaboxen vervangen te hebben draai ik nu alweer probleemloos. 


Hoi @Richard_M, dat is een duidelijk verhaal. 

Het probleem is dus het modem. Ik ga zorgen dat je een ander modem krijgt. Verdere informatie stuur ik je privé.