Skip to main content

Mijn Experiabox 10 is aangesloten op een 4 pins wandcontactdoos. Het snoer is erg kort en de box staat in de weg (middenin de kamer). Ik heb een losse 4 pins PTT adapter. Welk type snoer moet ik kopen zodat ik de afstand tussen wandcontactdoos en Experiabox groter kan maken?

Alvast veel dank voor jullie hulp!

Ah, u bedoelt de oude telefoonstekker? De kabel daar tussen is een RJ11 kabel. Let er wel op dat je geen platte kabel koopt zoals de klassieke telefoonkabel, vaak zijn de losse aderparen in zo'n kabel niet om elkaar heen gedraaid wat de kabel gevoeliger maakt voor interferentie en andere storingsbronnen van buitenaf. 


Hartelijk dank! Ik heb een ronde RJ11 kabel gekocht bij de bouwmarkt en alles werkt zoals gewenst.


Verleden week is er een monteur geweest en heeft alles voortreffelijk aangesloten maar,

mijn kabel van mijn wanddoos naar het modem is te kort om deze kabel netjes op te bergen

in gootjes .

Is er een langere kabel met 2 aansluitingen bij jullie te koop.


Verleden week is er een monteur geweest en heeft alles voortreffelijk aangesloten maar,

mijn kabel van mijn wanddoos naar het modem is te kort om deze kabel netjes op te bergen

in gootjes .

Is er een langere kabel met 2 aansluitingen bij jullie te koop.

nee,De kabel moet van volledig koper zijn en een goede twisting hebben.Nauwelijks te koop behalve voor ethernet.Ik heb een ethernet kabel gebruikt en daar rj11 stekkertjes aan gekrimpt(wel 100% koper nemen)


Reactie ingetrokken, ts heeft zelf de oplossing al gevonden.

 


Reactie ingetrokken, ts heeft zelf de oplossing al gevonden.

 

waar dan?


Reactie ingetrokken, ts heeft zelf de oplossing al gevonden.

 

waar dan?

Hallo @martijn197108 , niet zo bijdehand hè:wink: , stom, dat heb je als @Larouche inbreekt in een ander zijn topic.

Maar, inderdaad, de reactie voor @Larouche kan zijn: bij de bouwmarkt hebben ze ronde DSL-kabels. Heb ik ook inderdaad wel eens zien liggen.

 


Hallo @martijn197108 , niet zo bijdehand hè:wink: 

 

sorry:)


Hallo @martijn197108 , niet zo bijdehand hè:wink: 

 

sorry:)

Hallo @martijn197108 Gelderlanders onder elkaar, moet kunnen:relaxed:


Hallo @martijn197108 Gelderlanders onder elkaar, moet kunnen:relaxed:

Zeker!Apeldoorn is trouwens een mooie stad!


Hallo @martijn197108 Gelderlanders onder elkaar, moet kunnen:relaxed:

Zeker!Apeldoorn is trouwens een mooie stad!

Hallo @martijn197108 ik ben van oorsprong een Nijmegenaar, maar vond bijna 50 jaar geleden een knappe deerne uut Apeldoorn en zo gaat dat dan.