Skip to main content

Hallo allemaal,

Van de week de KPN Box 12 ontvangen. Internet werkt zowel bedraad als draadloos prima op alle devices, maar op de PS4 wil het allemaal niet zo vlotjes lopen. Ik heb een 200/200-glasvezelverbinding gekozen, maar kom zowel bedraad als draadloos niet boven de 40Mbps uit op de console. Op internet al gezocht naar mogelijke oplossingen, maar aangezien de KPN Box 12 blijkbaar nog zo nieuw is, heb ik helaas nog geen werkende oplossing gevonden.

Zouden jullie mij van advies kunnen voorzien?

Met vriendelijke groet,

Rodney

Nick nee want het ligt niet aan de ps4  het ligt aan kpn, ik heb mijn ps4 bij een vriend getest met ander netwerk en geen glas en daar was alles goed!!! 


Dat problemen heb ik ook ,als je een nieuw modem krijgt dan upload deze gegevens van kpn, je moet inloggen op je modem en alle namen van de wifi en wachtwoorden moeten hetzelfde zijn ook al staat je wifi op je modem uit, even inloggen op modem en dit aanpassen en dan opslaan en dan de wifi van het modem uitzetten,!! 

Bedankt voor jou bericht.

Het klopt dus dat je, je oude WIFI naam gebruikt en niet de nieuwe? Maar als je super wifi installeert dan wordt de wifi toch automatisch uitgezet? Zo nee, hoe zet ik deze uit haha


Ja zou wel moeten maar wat is zeg, bij kpn werkt niet alles zo als het hoort, wifi uitzetten modem kan via knop aan buitenkant of inloggen modem, maar je moet toch even inloggen modem om wifi naam en wachtwoord goed te zetten! 


Dus je wifi naam moet hetzelfde in modem zijn als de super wifi, ook het wachtwoord, anders kan dit twee netwerken geven en problemen met de wifi! 


Kan wel op het knopje op de modem drukken maar dan gaat het groene lampje knipperen.. en anders staathij volledig aan?


Klinkt als een goed verhaal. Maar welke werkt met de super WiFi mijn oude netwerknaam of die van mjjn nieuwe modem? Krijg helaas de wifi van de v12 niet uit...


Klopt het dat ik het volgende uit moet zetten?

Wi-FI- basic en dan enable radio 2.4 en enable ssis 2.4 en enable radio 5ghz en enable ssid 5ghz? Deze staan nu op off.