Skip to main content

We zijn inmiddels 3 jaar verder en ik heb geconstateerd dat MAC adres filtering in de WiFi extenders nog steeds niet tot de mogelijkheden behoort. Het gaat er waarschijnlijk ook nooit komen denk ik?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @ewalstra, ik heb op dit moment geen idee of het er ooit gaat komen. Voor zover ik weet zijn de ontwikkelaars wel op de hoogte. Maar of en dan ook nog wanneer, geen idee. Mijn advies zou dan zijn om externe apparatuur te kopen die het wel kan wil je dat beheren. 


Nog meer apparatuur kopen Bart-Z? Die extenders waren al niet goedkoop en ik verlies voor mij belangrijke functionaliteit. Ik dacht hierin ook het gemak en de veelzijdigheid van KPN te herkennen, maar niets is minder waar. Inruilen gaat vast niet, dus moet ik weer flink wat gaan uitgeven. Wat doe ik dan met deze dingen? Slechte service KPN, hele slechte service. Met alle knappe koppen van tegenwoordig zou dit niet een probleem moeten zijn? Of misschien even een Ziggo knappe kop vragen hoe het moet. Zij bieden dit namelijk wel aan in hun Smart WiFi Boosters. :rage:


Het gras is bij Ziggo echt niet groener hoor, ook al denk je dat misschien.

De enig goed werkende oplossingen in zijn algemeenheid is zelf goede apparatuur aanschaffen van zelfstandig opererende merken met de functies die je ervan verwacht.

Juist beslist NIET provider gerelateerde apparatuur. Dan weet je namelijk nooit waar je aan toe bent. Dat is meer een “tombola” waar je op uit komt. (Echt het laatste om daarvoor te willen kiezen).

Oude KPN apparatuur op marktplaats zetten. Maar veel levert het niet op hoor.