Skip to main content

goedenavond, kan iemand mij vertellen of ik meer Lan-poorten op de Experia box v10a modem kan krijgen of iets anders waardoor ik meer kabels kan aansluiten?

bedankt.

goedenavond, kan iemand mij vertellen of ik meer Lan-poorten op de Experia box v10a modem kan krijgen of iets anders waardoor ik meer kabels kan aansluiten?

bedankt.

Hallo @Twuijver , je kunt in een lokale computershop een switch kopen.

 


goedenavond, kan iemand mij vertellen of ik meer Lan-poorten op de Experia box v10a modem kan krijgen of iets anders waardoor ik meer kabels kan aansluiten?

bedankt.

Hallo @Twuijver , je kunt in een lokale computershop een switch kopen.

 

JanD, dank je. ik ga er eentje halen.


Hoi Twuijver, welkom! Hiervoor heb je inderdaad een switch nodig. Als een simpele met een paar poorten genoeg is, dan is deze Netgear een goede optie. Natuurlijk zijn er ook nog genoeg andere opties, ook meer poorten. Let er wel op dat het er eentje is die IGMP snooping ondersteund voor het geval je eens een tv ontvanger er op zou willen aansluiten.


Hoi Twuijver, welkom! Hiervoor heb je inderdaad een switch nodig. Als een simpele met een paar poorten genoeg is, dan is deze Netgear een goede optie. Natuurlijk zijn er ook nog genoeg andere opties, ook meer poorten. Let er wel op dat het er eentje is die IGMP snooping ondersteund voor het geval je eens een tv ontvanger er op zou willen aansluiten.

Dank, ik kwam er net achter dat er idd iets meer achter zit dan alleen plug & play. ik ga kijken of ik de Netgear ergens voor een mooi prijsje op de kop kan tikken.


Ter toevoeging nog: de Netgear GS105e (degene wij ook verkopen) heeft IGMP snooping. De prijs voor dat model hangt op de meeste plekken rond de 30 euro. Als je meer poorten nodig hebt, en Netgear lijkt je wel wat als merk, zorg dan dat je een type neemt met ‘e’ achter het nummer. 


Ter toevoeging nog: de Netgear GS105e (degene wij ook verkopen) heeft IGMP snooping. De prijs voor dat model hangt op de meeste plekken rond de 30 euro. Als je meer poorten nodig hebt, en Netgear lijkt je wel wat als merk, zorg dan dat je een type neemt met ‘e’ achter het nummer. 

Hey Erik, ik ben op jou advies afgegaan en heb de Netgear via jouw link gekocht, de prijs en kwaliteit lijkt mij heel goed…..Ik ben nu bezig om mijn huis helemaal smart te maken en misschien heb jij nog wat tips en trucs voor mij….?
ik hoor graag van je.

gr Jeroen


Dat is een hele brede vraag, Jeroen. Ik raad je aan om een nieuw topic aan te maken hiervoor. Beschrijf daarin wat je wilt doen. Geef dan ook aan wat je al hebt aan apparaten, wat je eventueel er nog bij wilt aanschaffen etc… Dan kunnen we met z'n allen met je meekijken. We hebben ook gebruikers hier op het forum met veel technische kennis die ook graag meedenken.