Skip to main content

Met nieuwe V10 kan ik mijn DScam camerasysteem niet meer van buitenaf benaderen

• June 30, 2025
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

na het installeren van de nieuwe router kan ik vanaf buiten niet meer inloggen in mijn camera systeem via de app DScam

Ā 

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Ronk1946, dat is lastih. Kan je vertellen wat er precies niet lukt? Je zegt dat inloggen niet lukt, maar hoe lukt dat niet, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding, gebeurt er niets of iets anders? Werkt het wel als je het thuis probeert?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Zonder meer informatie is het voor iedereen moeilijk om mee te denken. Het zou kunnen zijn dat je een poort open moet zetten in het modem.Ā DScam is niet iets wat wij leveren, dus het kan zijn dat mijn mogelijkheden daarbij beperkt zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2025

DS cam is een app voor camera’sĀ 

daarmee log ik in op mijn camera’s van buiten afĀ 

dat gast via mijn ip adresĀ 

binnen werkt alles, opnemen terug kijken enz via mijn nas op wifiĀ 

met mijn oude router kon ik simpel inloggenĀ 

met mijn nieuwe router niet meerĀ 

als ik met moeite in de router kom dan is het nietĀ 

simpel iets aan of uit te zetten, er worden wachtwoorden gevraagd ik heb geen ideeĀ 

de juffrouw van de kpn had gezegd je kan je router zo omzetten, maar ik kan nu niet meerĀ 

mijn camera’s zien als ik uit huis ben

Ā 

Jasper van KPN
Moderator

Ik begreep dat het een camerasysteem is inderdaad, maar wij zijn niet bekend met het systeem. Heb je bij het vorige modem ooit een instelling gedaan voor die camera, zoals bijvoorbeeld poorten open zetten wat ik noemde. Als je dat daarbij gedaan hebt, zal je dat nu opnieuw moeten doen. Het modem neemt die instellingen niet over. Ik weet niet of dat voor het systeem nodig is, daarvoor kan je het beste de handleiding van het systeem raadplegen.

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen,

Ā 

mogelijk heb je port forwarding nodig om je ds cam werkend te maken. Welke poort heb je in je oude modem geforward 5001 of 9901.

je kan ook in je synology quickconnect aanzetten daarvoor heb je dan geen port forwarding nodig