Skip to main content
Antwoord

Miele wasmachine via WPS verbinden met KPN Box 12 lukt niet

• May 7, 2025
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

ik heb en nieuwe Miele was machine en kan deze via de WPS functionaliteit aansluiten op mijn netwerk.

De WPS knop op mijn V12 router heb ik 2 seconden ingedrukt en vervolgen de was machine opdracht gegeven via de WPS verbinding te maken. Ondanks herhaalde pogingen is dat nog niet gelukt.

Mijn was machine staat op zolder en is verbonden via een Smart Wifi  punt.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@peter1958Utrecht en welkom bij de KPN Community! Mocht het nog niet gelukt zijn met het verbinden, 

Welke precies ​@peter1958Utrecht , de zwarte ronde, de witte ronde, de zwarte vierkante of de witte vierkante ???

dan ben ik hier ook benieuwd naar. 

Ook hoor ik dan graag welk merk en type wasmachine je precies hebt. Dan kunnen we met je meedenken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• May 7, 2025

Mijn was machine staat op zolder en is verbonden via een Smart Wifi  punt.

Smart WiFi punt? Van Ziggo? 

https://www.ziggo.nl/internet/smartwifi

smart wifi van KPN

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 7, 2025

smart wifi van KPN

Welke precies ​@peter1958Utrecht , de zwarte ronde, de witte ronde, de zwarte vierkante of de witte vierkante ???

• May 7, 2025

smart wifi van KPN

KPN heeft geen "smart wifi". KPN heeft SuperWiFi's. Of Experia WiFi's 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 8, 2025

Hi ​@peter1958Utrecht en welkom bij de KPN Community! Mocht het nog niet gelukt zijn met het verbinden, 

dan ben ik hier ook benieuwd naar. 

Ook hoor ik dan graag welk merk en type wasmachine je precies hebt. Dan kunnen we met je meedenken!