Skip to main content

Goedendag, mijn Dymo labelwriter blijft maar aangeven geen internet verbinding.

Wps knopjes gebruikt.

wat moet ik doen?

Hoi @Annettermond Welkom :)

Ik lees hier dat je het beste je printer even kunt resetten, zoals op die pagina staat onder “ Connecting the printer using the Quick Setup Wizard “. Je printer maakt dan een WiFi netwerk aan, waar je op je laptop mee kan verbinden. Daarna kan je naar http://192.168.58.1 gaan en inloggen met admin, admin. Daar kan je vervolgens je internet instellen, en krijgt je printer daar verbinding mee.

Laat je weten of dit je verder helpt? Trek anders gerust aan de bel waar je precies op vast loopt.


Hoi,

nou met wps lukt het me niet , bij de WiFi verbinding geeft hij aan geen internet.

Heb het nummer in de balk gedaan , daar geeft hij aan geen verbinding met de server.

Ik weet niet wat ik verkeerd doe.

groetjes


Het gekke is dat ik de gewone printer wel via wps heb kunnen verbinden.


@Annettermond Vervelend dat het met WPS niet lukt. Uit eigen ervaring werkt WPS soms niet soepel mee, dat kan meerdere redenen hebben.

Weet wel dat dit een forum is waar klanten elkaar vooral helpen. Ik/wij kunnen niet iets helemaal voorkauwen. Begrijp mij niet verkeerd: ik help je met graag als je ergens tegen aan loopt. Ik raad je alleen aan om mijn eerste bericht nog eens goed door te lezen en die stappen te volgen.

Mocht je in die stappen ergens tegen aan lopen: beschrijf dat zo uitgebreid mogelijk en we helpen je verder.