Skip to main content

Goedemorgen,
Vanmorgen probeerde ik mijn TP-link M4 aan te sluiten op mijn modem. Helaas kreeg ik een foutmelding en lijkt de TP-link het dynamische signaal van het modem niet over te nemen. Heeft iemand hier ervaring mee/weet iemand hoe ik mijn TP-links kan aansluiten op mijn KPN box 12?
Ik hoor het graag.

Nee, de Deco's nemen inderdaad de WiFi netwerk naam niet over van de KPN Box. Dat zal nooit gebeuren ook. Dat werkt alleen bij de versterkers van KPN zelf.

Maar u kunt de Deco's wel gewoon gebruiken. U sluit er 1 bekabeld aan op de KPN Box. De ander Deco's koppelt u daar dan mee. Bekabeld of via WiFi. Lees de handleiding, daar staat het gewoon in hoe dat werkt. Zet bij voorkeur het WiFi van de KPN Box uit. Dat voorkomt verwarring met 2 verschillende WiFi netwerken.


Dag Nick,
Dat begrijp ik, maar het aansluiten werkte niet. Ik zal het vanavond nogmaals proberen, maar mijn angst is dat de TP-deco's niet werken. Als ik jouw reactie lees zal de fout elders zitten en moet het gewoon werken.


Heeft u de Deco's nieuw gekocht? Of heeft u ze eerder gebruikt bij een andere provider? In geval van dat laatste: resetten die dingen.


Dat was het probleem, dank je wel Nick! Het is gelukt:-D!


Hallo @Janvkooy, welkom op het forum. Zie dat medelid @Nick83 je prima heeft geholpen. Heb je ooit nog eens een vraag, stel ze gerust. Zoals je ziet, denkt de KPN community graag met je mee 💪Â