Skip to main content

Goedeavond

is er iemand die mij kan helpen met mijn MikroTik ltap mini lte kit in te stellen voor een KPN sim kaart verbinding 

ik ben een leek op dit gebied dus kom er niet uit 

gr Mark 

Daar heb je dus een data simkaart voor nodig met een 097 nummer @MikroTik leap mini lte kit , heb je die ook?

Want een 06 nummer mag je daar niet voor gebruiken.

 


Ik heb geen 097 nummer 

ik heb advies van KPN gevraagd en een duo sim besteld 

de vorige simkaart die erin zat was ook een gewoon 06 nummer maar dan van t mobile 

gr mark


Een duo sim werkt maar op 1 apparaat tegelijk en bij (mis)bruik van een 06 nummer in een IoT apparaat kan KPN je afsluiten zonder voorafgaande melding, daar zijn strenge regels voor @MikroTik leap mini lte kit 


Dat er regels aanzitten is mij bekend en vind ik ook logisch

het is voor mij meer een backup systeem voor het geval dat 

maar dat was eigenlijk niet mijn vraag 

 


Ik wilde slechts waarschuwen wat de consequenties kunnen zijn bij het oneigenlijk gebruiken van een 06-nummer, wegens een chronisch tekort aan 06-nummers.

Zo’n mifi-router heb je eigenlijk ook niet nodig, je mobiel kan die functie ook heel goed aan. @MikroTik leap mini lte kit 


nu heb ik nog steeds geen reactie van iemand die mij kan en wil helpen met de verbinding voor de mikrotik r11e-lte


Zolang je daar een 06 nummer voor wilt gebruiken, zul je daarvoor geen ondersteuning krijgen, omdat het gebruik van 06 indat soort apparaten niet toegestaan is zoals eerder beschreven @MikroTik leap mini lte kit 


Reageer