Skip to main content

Iemand heeft mijn ip en weet nu niet wat ik moet doen pls help, hij kon alles oplezen ban wat voor laptop ik had enzo


Admin: topic naar juiste board verplaatst

Nou... niet meer gamen... dat zou je kunnen doen. Je data backuppen en je pc eens terug zetten naar fabrieksinstellingen. Dat kan ook nooit kwaad 👍 Experiabox resetten? Ik weet niet of en hoeveel poorten u misschien open gezet heeft? 🤔


geen poorts open volgensmij, alles gedaan. Hij zei dat hij niks gaat doen dus lijkt mij goed denk ik


Hij zei dat hij niks gaat doen dus lijkt mij goed denk ik

Jij hebt wel veel vertrouwen.:rolling_eyes:


Host jij zelf een Minecraft server?

Wat kon die persoon dan allemaal over jouw aansluiting vertellen?


Ik zat op een grote server met z'n 45 mensen, het was een kingom minecraft server. Hij kon mijn pc specs zeggen, dat ik nogal vreemd vond


Dat is op zich niet zo vreemd. Jouw computer kan natuurlijk eenvoudig zijn specs met die Minecraft server delen en dan kan de beheerder van die server dat natuurlijk zien.

Dat wil nog niet zeggen dat die persoon dan ook jouw netwerk binnen is gekomen of zelfs maar kan komen. 


Gebruiken zij daarvoor een programma of iets anders daarvoor?


Dat kan gewoon in het aanmeldprotocol van Minecraft zitten

Je zou voor de grap deze site eens kunnen bekijken, dan krijg je een beetje inzicht in wat via een simpele website al aan informatie vergaard kan worden.


Hij zei dat ie grabify had gebruikt


Ook daarvoor hoeft hij geen toegang tot jouw computer gehad te hebben.

Als jij geen port-forwardings op jouw Experia Box hebt ingesteld en UPnP IGD op de Experia Box uit hebt staan kan niemand zomaar op jouw thuisnetwerk komen.


dus dan ben ik nu safe? Er staan geen ports open zo ver ik weet en UPnP al helemaal niet


Ik zou me maar niet al te druk maken.

Scan jouw PC een keer volledig op malware.


Heb ik gedaan wat lichte bestanden gevonden van de oude pc heb ze allemaal verwijderd met avast en malware bytes, had ook glasswire aanstaan maar kreeg daar niks vreemds binnen, denkzelf dat hij niet kan hacken want hij had een site gebruikt. Hij leek erg jong.


Bedankt voor het helpen iedereen!:thumbsup: