Hallo ik heb een minecraft server op mijn thuisnetwerk op een dedicated server en de poort 25565 geforward met een domein er bij play.example.nl. maar zonder moeite kun je alsnog het ip er achter zien stel een vriend doet dit een gaat ddos zit er dan een firewall in het modem wie dit blokkeert
Een domein is niets anders dan een naampje voor een IP adres.
Via een DNS kan je altijd het IP adres achterhalen.
Een DDoS aanval mag dan door een Experia Box of andere router geblokkeerd worden, je schiet daar niets mee op immers de lijn naar die Experia Box of andere router wordt nog altijd zwaar belast door een DDoS aanval.
dat zeg ik letterlijk dat mensen mijn ip dan nog kunnen zien ik citieer maar zonder moeite kun je alsnog het ip er achter zien
Ben je met mijn bericht een stapje verder gekomen?
is een proxy dan niet handig
is een proxy dan niet handig
Een proxy of een VPN kan dan inderdaad handig zijn.
Wat mij echter tegen de borst stuit is dat gamers anderen gaan bestoken met DDoS aanvallen. Er speelt dus blijkbaar iets anders dan het prettige gevoel dat je op eigen kracht van iemand gewonnen hebt.
of ik deel de server alleen met goede vrienden
een proxy is wel en gedoe
een proxy is wel en gedoe
En kost mogelijk net zoveel als je server gewoon bij een webhoster onder brengen. Tevens: je ip is inmiddels bekend. Dus ... nu nog een proxy nemen heeft geen zin meer.
Groetjes Durp.
PS: voor 1.16.5 is het aangeraden om 4gb aan ram te hebben en Java11!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.