Ik ben recent verhuisd, na het aansluiten van al m'n computer apparatuur merkte ik dat m'n mobiele apparaten m'n Wifi netwerk niet meer herkenden. Ik zag toen dat mijn netwerk er niet meer tussen stond. Ik heb ingelogd op m'n router en alleen de naam van m'n Wifi instellingen aangepast naar m'n oude naam. Hierna vonden mijn mobiele apparaten gelijk weer m'n router ik hoefde zelfs niet in te loggen terwijl ik in het verleden m'n wachtwoord wel had veranderd. Kennelijk was m'n wifi netwerknaam vergeten maar m'n wachtwoord niet.
Ook moest ik m'n DHCP server weer opnieuw instellen. Ik heb de scope ingesteld van 192.168.2.10 tm 192.168.2.200.
Ik zit met het volgende probleem, m'n telefoon en m'n tablet zien m'n PS4 en m'n Kodi mediaplayer niet meer. Zo zie ik niet het icoontje om m'n scherm te delen naar de PS4 op Youtube en ook kan ik m'n Yatse remote controller voor Kodi niet meer gebruiken omdat m'n mediaplayer niet gevonden kan worden. Ik kan vanaf m'n telefoon (Android) pingen naar m'n vaste apparaten en visa versa.
Ik zie op m'n router m'n mobiele apparaten staan onder “Wifi instellingen” en m'n bekabelde apparaten onder “LAN instellingen”. Mijn mobiel heeft 192.168.2.11 en m'n PS4 192.168.2.13
Heeft iemand enig idee of er ergens instellingen in de router kunnen zitten die voorkomen dat m'n PS4 Youtube kan streamen en ik met m'n mobiele apparaten niet M'n Kodi mediaplayer kan bedienen?
Het type router is: ZTE KPN Experia Box V1.01.00T03.7