Skip to main content

Ik heb een video deurbel die op 2,4 Ghz werkt hoe stel ik mijn modem in?

 

Hoi, lees de handleind van je deurbel. Waarschijnlijk zul je met een app op je telefoon de deurbel moeten verbinden met het wifi netwerk.  


Klopt maar ik krijg de camera niet verbonden met de telefoon, geeft melding dat de camera alleen op 2,4 GHz werkt.


Welkom, @BenLed, bedankt voor je bericht! Het lukt je niet om jouw deurbel te installeren, omdat deze aangeeft alleen met 2.4 GHz te kunnen verbinden. Je hebt vermoedelijk een modem dat wifi uitzendt op twee frequenties. Doorgaans zou dit geen problemen moet geven, door bandsteering. Apparaten die alleen met 2.4 GHz kunnen verbinden, zouden het wifi netwerk gewoon moeten kunnen zien. Je kunt eventueel kijken of je deze met behulp van onze online servicetool kunt splitsen door beide netwerken te voorzien van een unieke naam, maar ik kan niet garanderen dat dit kan. Niet al onze modems geven deze mogelijkheid, namelijk. Lukt dit niet, misschien is het dan een idee om de fabrikant van jouw deurbel te vragen naar mogelijkheden?


Hallo Denise, bedankt voor je reactie.

Ik heb telefonische kontakt gehad met de servicedesk, het blijkt dat ik een veroudere modem heb, morgen komt er een nieuwe die ik zal plaatsen hopelijk is er een goede hanleiding bij anders heb ik je hulp nodig.

Groet, Ben.

 

 


Is het nog gelukt met het installeren van jouw nieuwe modem? :blush:


Denise, 

Het is prima gelukt,

ben dik tevreden 😊 

 

geoet,  Ben


Super! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel deze gerust. We helpen je graag verder. :blush: