Skip to main content

Tijdens het verhuizen heb ik de modem op het oude adres laten liggen, daar ben ik zojuist achter gekomen. 
 

Nu zou dat geen probleem zijn geweest als de monteur niet morgen ochtend ons internet komt aanleggen in de andere woning. 
 

nu is mijn vraag of het mogelijk is dat de monteur gewoon een nieuwe modem aansluit, en ik de oude retour stuur als ik deze heb opgehaald uit de oude woning.

 

ik hoop zo spoedig mogelijk Iets te horen,

 

met vriendelijke groet,

Jesse Hoekmeijer

Hi @Nvmthewaves, welkom hier. 

Ik ben bang dat ik op dit tijdstip niet meer de opdracht van de monteur kan aanpassen. Het goede nieuws is dat de monteur standaard 1 modem bij zich heeft, het kan echter wel zijn dat hij die net heeft gebruikt bij een afspraak eerder op de dag. Ik ga daar dus niet vanuit, maar ik kan het niet garanderen. 

Wat komt de monteur precies bij je aanleggen? Hij kan in ieder geval alles al klaarzetten wat de televisieontvangers betreft en de kabel bij de aansluiting. In dat geval kun je zelf de modem aansluiten daarna. 

Maar laten we daar eerst niet van uitgaan en dit morgen afwachten. 


Hij komt het internet aansluiten op het nieuwe adress. We hebben een afspraak in de ochtend. Zojuist ook nog telefonisch contact gehad en die zeiden dat het goed zou komen ! 
 

televisie ontvangers en dergelijke zijn gewoon aanwezig gelukkig. 
 

ik wacht het morgen even af, dankjewel voor de snelle reactie in iedergeval ! 


Daar ga ik ook vanuit, helemaal omdat hij in de ochtend al komt. Graag gedaan uiteraard.