Skip to main content

Sinds wij een Experiabox v12 hebben moet ik met mijn laptop vaak handmatig verbinding maken met WiFi. Dan is er eerst geen WiFi verbinding en moet ik die via de netwerk-settings leggen. De box verschijnt dan direct in de optielijst en verbinden is ook geen enkel probleem. Waar ik meestal zit met mijn laptop is het WiFi bereik perfect. Meestal valt kort daarna de verbinding nog 1 of zelfs 2 keer weg en moet er weer handmatig verbinding gemaakt worden. Na poging 2 of 3 blijft de verbinding meestal het wel doen en is het probleem dus verholpen. Het ligt niet aan mijn laptop omdat ik dit op andere WiFi netwerken nooit meemaak, bijvoorbeeld op mijn werk. Met onze vorige box (V8) had ik dit probleem ook nooit. Graag een oplossing!

@FF Focus  Uw Wifi adapter zal een update nodig hebben.  Deze PC > Beheren> Apparaatbeheer>Netwerkadapters>Dubbelklik op betreffende Adapter>Tabblad Stuurprogramma>Stuurprogramma bijwerken.

Mocht dit niet helpen, betreffende adapter verwijderen via zelfde tabblad stuurprogramma>apparaat verwijderen. PC herstarten dan wordt de Wifi adapter opnieuw geinstalleerd.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!