Skip to main content

Geachte KPN,

Installateur is geweest maar nog niet klus kunnen klaren, omdat er nog geen data op de glasvezel was.

Helaas was dat wel het geval volgens de twee volgende monteurs.

Nu moet ik zelf nieuwe afspraak maken!? En wat volgd is ruim week (9 dagen) wachten totdat installateur weer komt.

Ik heb abonnement van Ziggo/Vodafone al opgezegd dus ik heb straks niets meer.

Vriendelijke groet Kim 

 

Beste @Dhr Kim,

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze kijken wat ze voor jou kunnen doen. 


Hoi @Dhr Kim, zou je jouw profiel willen voorzien zoals Dennis Schreve voorstelt? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens kijken of ik hier nog wat in kan betekenen. 


Top Bart,

Ik heb gegevens opgeslagen 


Bedankt voor je gegevens @Dhr Kim, ik heb meteen even meegekeken en zie dat we morgenmiddag (21-10) nog plek hebben tussen 13:00 en 15:00 en heb deze meteen ook ingepland om hem te reserveren.
Komt dat jou ook uit?
Ik zag nog wel een paar andere beschikbare momenten, als je liever een ander tijdstip hebt kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402 of met ons chatten via www.kpn.com/service.


Super Thomas.

Ik ben u zeer erkentelijk. 

Ik zal morgen op afgesproken tijd de deur openen.

Top top top.

Groetjes fam Tamis