Skip to main content

ik wil Sotify op mijn stereoinstallatie installeren met een muziek-box van KPN. Maar verkoopt KPN nog wel een muziek-box.

Hallo @Eduard Bosman , welkom op het forum.

Voor zover ik weet (en kan vinden) verkoopt KPN die niet meer. Als je Spotify via de stereo-installatie wilt afspelen zijn er diverse mogelijkheden. Op de site van Spotify wordt precies aangegeven welke apparaten ondersteund worden. Kijk hier maar eens.


Hallo @Eduard Bosman , is het nog gelukt?


Hoi Eduard. Welkom op het KPN Forum. Helaas hebben we de KPN Music Box niet meer uit ons assortiment. Je zal dus op zoek moeten gaan naar een alternatief.  Google Chromecast Audio bijvoorbeeld.  Wil je een goedkopere oplossing, dan zou je kunnen kijken naar  De Logitech Bluetooth Audio Adapter.


Hoi Eduard. Welkom op het KPN Forum. Helaas hebben we de KPN Music Box niet meer uit ons assortiment. Je zal dus op zoek moeten gaan naar een alternatief.  Google Chromecast Audio bijvoorbeeld.  Wil je een goedkopere oplossing, dan zou je kunnen kijken naar  De Logitech Bluetooth Audio Adapter.

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. 


Beste Vikash

Bedankt voor je reactie op mijn vraag omtrent de muziek-box.

Ik heb de Sonos Connect aangeschaft, wel wat duurder, maar geweldig.

groetjes.

 


Dat kan natuurlijk ook, haha. Een veel mooiere oplossing. :relaxed:


Reageer