Skip to main content

Na de update zie ik dat het in het nederlands is maar als ik inlog is dat niet zo! En mijn hikvision camera’s zijn nog steeds niet buiten de deur te zien!!

Hoi @Drammer, welkom bij ons op het forum. Dit is je eerste bericht hier, dus we weten enkel wat je in je bericht noemt. We weten dus nog niet zo veel, kan je er meer over vertellen? Welke update heb je precies gehad, hoe zijn de camera's verbonden, wat is het model van de camera's, werkt het binnenshuis wel? Om maar een paar voorbeeldvragen te noemen. Doordat we nog niet weten wat er precies aan de hand is, weet ik ook nog niet of wij je hierbij kunnen helpen. Vertel ons meer zodat we met je mee kunnen denken.


Jasper, thuis werkt alles prima, maar ben ik de deur uit dan zie ik mijn camera’s en de recorder niet meer , camera’s zijn dan offline.

Het type camera is Hikvision DS -2CD2386G2-isu/sl daar zijn er totaal 3 geinstalleerd en de recorder type DS-7604NI-K1/4P !

De update zou door kpn zijn gedaan als ik het goed heb begrepen, volgens een bericht??

 

 

met vriendelijke groeten Drammer 😉


Doordat wij die camera's zelf niet leveren zijn onze mogelijkheden daarbij beperkt. Wat zegt de handleiding daarover, moeten er bijvoorbeeld poorten open gezet worden om de camera's van buitenaf te benaderen?

Welke update heb je precies gehad dan? Dat kan ik hier niet uithalen. Welke versie heb je nu op de Box 12?


Hallo @Drammer je zou de camera's eens een fabrieks-reset kunnen geven en her-installeren als nieuw uit de doos volgens de meegeleverde handleiding.

Succes.

 


Jasper, ik ben nu niet thuis zal er volgende week op reageren, maar er moeten in de router poorten worden opengezet, maar dit is voor mij niet te doen ik ben geen it er, alles lekker in het engels, kpn is te beroerd om dit goed op te pakken er zijn er meer die klagen over box 12!! Als ik bel word je van het kastje naar de muur gestuurd, omdat ze het zelf ook niet weten!


Wij leveren die Hikvision apparatuur niet zoals ik eerder al zei, daardoor zijn de mogelijkheden die wij hebben beperkt. Dat geldt ook voor de klantenservice.

Hoe je poorten open kunt zetten kan je in dit artikel lezen: