Goedendag
ik heb al een jaar lang een airco installatie die ik met wifi op afstand bedien.
Op mijn slaapkamer had ik een wifi versterker staan en die heb ik laats weer teruggegeven aan een vriend van me (had ik even geleend)
Heb wel een 1gbit verbinding maar ik heb de slechtste wifi van nederland geloof ik haha. Van alles al geprobeerd en daarom maar onbeperkt telefoon abbootje genomen.
Maar omdat nu die versterker weg is krijg ik met geen mogelijkheid mijn units meer werkend.
Natuurlijk kan ik een versterker bestellen maar wil deze eigenlijk niet meer en het frusteert mij mateloos waarom het niet werkt.
modem (experia box V10) gereset, airco units wifi interface gereset, verbinding gemaakt met wifi (ik zie de unit staan in mijn wifi lijst) maar als ik dan verbinding wil maken: 'verbonden zonder internet'
Ga ik dan naar 192.168.11.1 op mijn telefoon krijg ik wit scherm en 'page not found'
misschien dat ik via deze weg wat tips kan krijgen? Heb echt al van alles geprobeerd.
Of als ik er niet uikom kan ik dan een monteur inhuren die dit wel zou kunnen fixen?
Groet Robbert