Skip to main content
Antwoord

Namen van SuperWifi punten zijn weg uit de KPN Thuis app na update

• November 17, 2025
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik gebruik de kpn thuis app en heb 5 wifi super wifi punten, zwart van kpn en V10 modem

Nu heb ik laatst (na de grote update) alle wifi punten een naam gegeven, zodat ik weet welke het is, dit is opeens weer weg. Hoe kan ik zorgen dat ze hun naam behouden? of is dit door een update dan weer weg?

En vroeger kon ik zien, op welk wifipunt een apparaat connectie maakt. Die optie is er nu niet meer. 

Wordt dit nog aangepast in de app? 

En er is een overzicht, welke apparaten in huis verbinding maken met de wifi, maar dit overzicht is niet compleet? Er staat ook niet per apparaat bij welke wifipunt hij mee connect.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Mcelle, de grote vraag is inderdaad welke versie van de software je nu op jouw V10 hebt staan. Als dat begint met 'V10’, dan is dat de nieuwe KPN Software. Zoals Jan al zegt werkt de Thuis app daar niet meer mee samen, de functionaliteit is overgenomen door de MijnKPN app.

Daar kan je ook zien welk apparaat op welk wifipunt zit. Als je in de MijnKPN app kiest om je Wifi netwerk te beheren via Mijn Wifinetwerk kan je daarna klikken op Apparaten. Daar krijg je een lijstje met je modem en je wifipunten. Als je een van de wifipunten selecteert kan je zien welke apparaten daarmee verbonden zijn.

Op onze site leggen we dat ook stap voor stap uit: Verbonden apparaten bekijken. Heb je het daarmee kunnen vinden?

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 17, 2025

Beste ​@Mcelle als je apparatuur de nieuwste KPN-software heeft, werkt de thuis-app niet meer (goed), daarvoor is de MijnKPN-app nu bedoeld, alhoewel je daar nog niet alles op kunt zien.

Om goed te kunnen zien welk apparaat met wat verbonden is, even inloggen in de modem.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 17, 2025

Bedankt voor je snelle reactie! In de mijn kpn app kan ik inderdaad wel wat zien,maar niet de info die ik graag wil zien. ( welk apparaat zit op welk wifipunt?) Inloggen op t modem krijg ik niet voor elkaar. Hij vraagd om een admin wachtwoord, die ik niet heb. En ik weet niet hoe je dit moet wijzigen. Is daar een goede tip voor? 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2025

Hoi ​@Mcelle, de grote vraag is inderdaad welke versie van de software je nu op jouw V10 hebt staan. Als dat begint met 'V10’, dan is dat de nieuwe KPN Software. Zoals Jan al zegt werkt de Thuis app daar niet meer mee samen, de functionaliteit is overgenomen door de MijnKPN app.

Daar kan je ook zien welk apparaat op welk wifipunt zit. Als je in de MijnKPN app kiest om je Wifi netwerk te beheren via Mijn Wifinetwerk kan je daarna klikken op Apparaten. Daar krijg je een lijstje met je modem en je wifipunten. Als je een van de wifipunten selecteert kan je zien welke apparaten daarmee verbonden zijn.

Op onze site leggen we dat ook stap voor stap uit: Verbonden apparaten bekijken. Heb je het daarmee kunnen vinden?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 24, 2025

Bedankt voor je antwoord Jasper.