Skip to main content

Hallo,

Ik kom er achter dat NAT loopback niet (meer) functioneert. Op het moment dat ik met mijn eigen netwerk verbonden ben kan ik geen interne services benaderen via het openbare IP-adres. Heb op mijn Experia Box v10A geen PortForwarding ingesteld maar maak gebruik van de DMZ functie.
Ben ik niet verbonden met mijn interne netwerk kan ik alle services normaal bereiken.

Kan deze functionaliteit spontaan omvallen? Firmwareversie: V10A.C.25.03.04

Groet, Jos

Heb je recent een update ontvangen Jos? Je zou hem even kunnen herstarten, extern valt dus alles nog te benaderen? 

Bedankt voor je reactie Remco,

Voor zover ik weet heb ik recent geen update gehad. Heb hem gisteren al even ge-herstart en ook compleet van het stroom af maar dat had geen effect.

Extern kan ik idd alles nog bereiken. Heb het vermoeden dat dit al langer speelde maar dat ik het simpelweg niet in de smiezen had.

Groet, Jos

Bedankt voor je reactie Remco,

Voor zover ik weet heb ik recent geen update gehad. Heb hem gisteren al even ge-herstart en ook compleet van het stroom af maar dat had geen effect.

Extern kan ik idd alles nog bereiken. Heb het vermoeden dat dit al langer speelde maar dat ik het simpelweg niet in de smiezen had.

Groet, Jos

@Remco van KPN 

En het heeft in het verleden verifieerbaar gewerkt? Ik moet je eerlijk dat ik dan niet direct de vinger op kan leggen. Wellicht heeft iemand uit de community nog een idee?

Reageer