Skip to main content

Mijn Nedis deurbel heeft het altijd prima gedaan ,maar sinds 2 weken is dat ding offline en komt ook niet meer online wat ik doe.Ik heb gewoon internet/wifi maar op een of  andere manier beseft de Nedis deurbel dat niet en pakt het niet meer.

Groeten Luda

Hallo @Luda Hoe is het nu? Heb je de deurbel alweer werkend gekregen? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt. 


Hallo @Luda Hoe is het nu? Heb je de deurbel alweer werkend gekregen? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt. 

Dat ding is nognsteeds offline en lijkt er geen zin in te hebben om nog online te gaan.

Beetje jammer ,daar ik dat ding niet heb om te zien wie er aan belt,maar juist om mijn eigendommen heel te houden/beschermen


Is de batterij niet gewoon leeg?


Is de batterij niet gewoon leeg?

Nee zit vast aan gewoon stroom aan deurbel bedrading ,dus heeft geen batterij


Welke Experiabox heeft u? 


 


Ok. Heeft u wel eens ingelogd op dat ding?

http://192.168.2.254

 


Ok. Heeft u wel eens ingelogd op dat ding?

http://192.168.2.254

 

Ja nu heb ik ingelogd en dat is inderdaad eerder gedaan om de Nedis met de box te verbinden.

Maar niet door mij zelf (leek 1e klas)


Maar wat er allemaaal staat als ik ben ingelogd??

Kan net zo goed Russisch zijn ,ik snap daar weinig van. :-(


Ik heb de bel weer van het stroom afgehaald,want de hele buurt weet nu dat de bel geen wifi ontvangt.Door dat irritante piepje/zoemertje om de zoveel tijd en het rode lampje


En vandaag...... nog steeds offine 😪


Kan nu nirmand mij op weg helpen hiermee??

Het is echt nodig dat de deurbel het doet met de onrust hier in de wijk


He Raar… hier precies het zelfde probleem. Van alles geprobeerd.  
Werkt hier nog steeds niet


He Raar… hier precies het zelfde probleem. Van alles geprobeerd.  
Werkt hier nog steeds niet

Echt bloed irritant en zeker dat het al zolang.

 


Ik heb net de Experiabox gereset en zie daar, er is weer verbinding met de deurbel.


Ik heb net de Experiabox gereset en zie daar, er is weer verbinding met de deurbel.

Klopt maar is tijdelijk


Heb je al contact gehad met Nedis?


Ik had ook het probleem en dat komt omdat de beltrafo van 12 volt te zwak is om de videobel online te laten .bij mij was de bel wel 100 keer dag en nacht ofline . De oplossing is een beltrafo van 24 volt monteren ipv de trafo van 12 volt de bel is nooit meer ofline. 

Groetjes jos61


Je kunt ook een oude laptopvoeding van 19 volt of een andere voeding ,als het maar meer dan 12 volt is aansluiten dat werkt ook :wink:

Groetjes joske61


Hier hetzelfde probleem.. (sorry kpn) sinds ik kpn heb doet de deurbel het niet.

Hij herkent de QR code niet eens.

Heb nu wel op advies van mijn zus een zwaarde bel trafo gekocht ,die moet ik nog plaatsen maar ben bang dat daarmee het probleem niet is opgelost.

Mijn vader heeft nl ook zo'n deurbel, jaren kpn bel deed het super tot een paar maanden geleden...zwaarde trafo geplaatst en nu doet hij het soms…

Maar ik hoop dat bij mij het probleem is opgelost als de trafo is vervangen.

(Verder ga ik hier even lezen voor meer tips)


Na onze vakantie werkte de deurbel ook niet meer, althans de bel bleef offline. Router  resetten werkte in t verleden wel eens, maar nu ook niet. 

Wat wel werkt is zowel de spanning van de deurbel als de router even eraf en na een minuutje erweer op te zetten.

Dus om t makkelijk te maken, twee groepjes in de meterkast uitzetten. Alles werkt weer naar behoren.