Skip to main content

Ik heb netjes de Netgear Switch geïnstalleerd via de app, maar als ik de Switch probeer te benaderen, geeft hij aan dat het IP adres niet kan worden gevonden via de browser. Het adres wordt wel weergegeven in de app. Als ik het probeer via de Netgear ProSafe plus dan geeft hij aan dat de switch en manager IP adres niet in hetzelfde subnet zitten…. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

​​​​​​Welkom op het forum ​@MichaelM1984! Ik heb het voor je nagekeken. Voor juiste werking van deze switch hoeft deze niet ingesteld te worden in de app. Wel vraag ik me af of er op dit moment diensten zijn waar je geen gebruik van kan maken door het niet in kunnen stellen in de app. 


Als ik het probeer via de Netgear ProSafe plus dan geeft hij aan dat de switch en manager IP adres niet in hetzelfde subnet zitten…. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Heb je mogelijk de switch verkeerd ingesteld?
(Normaal krijgt de switch automatisch een IP-adres vanuit DHCP van de router in het sub-net van het netwerk waar je de switch aan hangt).  Gewoon compleet resetten met een omgevouwen paperclip, achterop het kastje, en het is weer hersteld.

Wat zou je willen instellen in de switch?