Binnenkort krijgen KPN glasvezel. Momenteel lopen er coax kabels die we willen vervangen voor netwerkkabel. Nu komen de coax kabels uit in een wandcontactdoos. Heeft de KPN monteur iets bij zich wat ook in PEHA wandcontactdozen kan, of moeten we zelf iets aanschaffen?
Indien dit laatste, wat adviseert u?
Alvast dank vriendelijke groet.
Beantwoord
Netwerk contactdozen
Beste antwoord door Joran
Ik heb antwoorden!
Kunnen de monteurs bekabeling afmonteren in een UTP inbouwwandcontactdoos? (klant schaft de wandcontactdozen aan)
De werkzaamheid zelf staat niet beschreven in de instructies, de wandcontactdozen zijn niet allemaal gelijk namelijk. Ik denk dat de meeste monteurs wel een poging durven wagen. Maar feitelijk is de klant zelf verantwoordelijk voor het afmonteren.
Hebben de monteurs stugge UTP-bekabeling bij zich?
Ja. Levering uit de doos. Prijs op kpn.com. CAT5E.
Hebben de monteurs modular jacks bij zich die inzo’n plaatje geklikt kunnen worden?
Monteurs hebben geen modular jacks bij zich. Wel RJ45 en RJ11 stekkers om aan kabels te knijpen (antwoord bewerkt)
Bekijk origineelKunnen de monteurs bekabeling afmonteren in een UTP inbouwwandcontactdoos? (klant schaft de wandcontactdozen aan)
De werkzaamheid zelf staat niet beschreven in de instructies, de wandcontactdozen zijn niet allemaal gelijk namelijk. Ik denk dat de meeste monteurs wel een poging durven wagen. Maar feitelijk is de klant zelf verantwoordelijk voor het afmonteren.
Hebben de monteurs stugge UTP-bekabeling bij zich?
Ja. Levering uit de doos. Prijs op kpn.com. CAT5E.
Hebben de monteurs modular jacks bij zich die inzo’n plaatje geklikt kunnen worden?
Monteurs hebben geen modular jacks bij zich. Wel RJ45 en RJ11 stekkers om aan kabels te knijpen (antwoord bewerkt)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.