Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Sinds wij nieuwe superwifi punten hebben en een nieuw wifi wachtwoord kan mijn netatmo app geen verbinding meer krijgen met het relais van de thermostaat. Wifi configureren zoals de app voorstelt werkt niet. Wat kan ik doen?
Hoi
In dit topic geven we meer tips voor de installatie en het gebruik van de SuperWifi: KPN SuperWifi: installatie en gebruik. Dat kan je ook verder op weg helpen.
Ik heb nog niet geprobeerd te verbinden zonder superwifi. Wij hadden/hebben een experiabox en een extra 5g kastje (sneller internet buitengebied). Daar is later aan toegevoegd (door de KPN monteur) de 2 superwifi punten en hebben we het wachtwoord meteen gewijzigd omdat we een beter wachtwoord wilden. Sindsdien kan ik geen contact meer krijgen met het netatmo relais.
De thermostaat heeft nu waarschijnlijk nog de oude wifi gegevens die nu niet overeenkomen met die in de superwifi. Het beste is om de thermostaat te resetten en opnieuw te voorzien van de juiste wifi gegevens.
Hoi
Ja heel erg bedankt voor de tip BruisTablet! Het is me gisteren gelukt. Ik heb alles gereset. Ik moet wel zeggen dat als ik volg wat netatmo (website)voorstelt in deze situaties dat je er niet uitkomt en steeds dieper verzeild raakt in ingewikkelde toestanden. Klantenservice bestaat daar niet dus je kan nergens terecht. Nooit meer netatmo voor mij maar dankzij dit forum ben ik geholpen. Nogmaals dank!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.