Hallo, na 2 dagen zonder internet en tv te hebben gezeten is er gisteren een monteur langs geweest. Er zijn in de nacht van 8 op 9 juni werkzaamheden geweest om het netwerk te verbeteren. Sindsdien is mijn probleem ontstaan.
dit is wat de monteur schrijft:
Verbinding is in de nacht van 9 juni omgezet naar VVDSL vectoring, in de WCD bij de woonkamer was de b ader onderbroken waardoor er geen linesync meer mogelijk was. WCD vervangen a en b ader goed aangesloten. De interne bekabeling van de woning is zeer oud, van WCD washok naar WCD slaapkamer naar WCD woonkamer en het heeft een zachte kern. ISRA zit waarschijnlijk in het washok en het modem staat in de woonkamer. Mocht er regelmatig storing voorkomen dan moet de bekabeling vervangen worden, voor dit tijdstip (20:00 uur) is dit geen optie. Aangezien de storing in het klantdomein zat kan ik niet anders dan voorijkosten rekenen. Verbinding is weer terug in dienst en stabiel.
Ik ben het er niet mee eens dat ik nu de kosten moet betalen van €60 terwijl de verbinding het voor het omzetten naar VVDSL het gewoon deed. Ik vind het onterecht dat ik nu hiervoor moet opdraaien.
graag een oplossing hiervoor.