Skip to main content

Ook ik wil een nieuw wachtwoord invoeren in de KPN Thuis app. Ik volg keurig het menu “wachtwoord” vergeten, wacht keurig 2 minuten en zou dan ergens op “volgende” moeten drukken. 
waar is “volgende”?

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi @Vere! Zou je nog kunnen aangeven of je een nieuw wachtwoord in wilt vullen voor de wifi zelf of voor bijvoorbeeld beheerderswachtwoord? Laat het even weten dan help ik je hier zo snel mogelijk mee verder! :relaxed:


Hallo Bram,

geweldig dat jij mij wilt helpen. Ik wil het beheerders wachtwoord herstellen. En daar kan ik hulp bij gebruiken.


Ik heb de thuisapp er even bij gepakt en ik snap waar je tegenaan loopt. 

 

Heb je Experia Wifi of Superwifi punten in huis staan of werk je alleen met de wifi van het modem? Als je met alleen die van het modem werkt kun je weer terug gaan naar het hoofdscherm en hem daar invullen. Welk type modem heb je? Misschien is er wel een omweg mogelijk, wat wilde je doen in de Thuisapp?

 

@Bram_ als je wifipuntjes hebt dan geeft de ThuisApp ook als stappenplan om de modem te resetten maar met wifipunten gaat dat niet werken, dat vereist een iets ander stappenplan namelijk. En dan mogelijk nog een bug, al werkt de Thuisapp alleen optimaal met een V10 of met wifipunten. Voor Experia wifi zou dit moeten zijn:

  • Koppel op één na alle Experia wifi punten los van het netwerk
  • Wacht 2 minuten
  • Reset deze Experia wifi door de resetknop op de achterkant 10 seconden ingedrukt te houden
  • Wacht een minuut of 10
  • Sluit de overige Experia Wifis weer aan en geef ook deze een reset met de resetknop (voor de zekerheid).
  • Wacht 10 minuten zodat alles weer op elkaar kan instellen
  • Laat knop ‘Volgende stap’ zien om de onderkant van een Experia Wifi te laten scannen zoals u dat nu ook doet.

Voor de Superwifi werkt het weer iets anders, ik meen te herinneren dat alle Superwifi punten gereset moeten worden om dit goed te laten gaan, ik dacht namelijk dat als het enige bekabelde wifipunt gereset wordt dat de rest er dan daarna geen verbinding meer kan maken en dus opnieuw ingesteld moeten worden.


Beste NHendriks, ik heb naast het modem de superwifi punten. Ik had de KPN thuis app werkende. Ik moet nu een nieuw wachtwoord maken…