Skip to main content

Hallo, 

Binnenkort krijgen wij een glasvezelaansluiting. Echter zal deze binnenkomen in de woonkamer in tegenstelling tot de meterkast waar de andere aansluitingen zich bevinden. Omdat de rest van de apparatuur netjes weggewerkt in de meterkast zit, vroeg ik mij af of deze gemaakte schets mogelijk is. 

 

De vraag dus ook wel. Is het mogelijk om mijn inkomende verbinding vanuit het glasvezelkastje te verbinden met mijn modem. Vanuit mijn modem vervolgens een kabel te trekken van het modem naar mijn wandcontactdoos. En dan aan het einde van de kabel die door de wandcontactdoos loopt deze aan te sluiten op mijn patch panel. De patch panel gaat vervolgens de switch in en vanuit de switch zou het signaal dan moeten worden doorgestuurd door kabels die weer terug het patch panel in gaan om vervolgens de woning doorgestuurd te worden. 

 

Mocht iets niet helemaal duidelijk zijn. Let me know!

 

 

Hallo @Woetoe , als de glaskabel nog bij de voordeur ligt kun je vragen of ze deze in de meterkast aan willen sluiten als dat technisch mogelijk is volgens KPN Netwerkbeheer, anders moet de geschetste oplossing ook werken.

 


Reageer