Skip to main content

Hoi!De modemadapter is per ongeluk kapot gegaan.  De adapter viel op de grond en brak.  De modem werkt prima, maar ik heb alleen een nieuwe adapter nodig. Hoe kan ik een nieuwe kopen bij kpn?  Modem Experia v10 .  Bedankt 

Volgens mij kunnen ze niet enkel een adapter leveren, beste is om morgen even te bellen met KPN 0800 0402, zij kunnen je dan verder helpen.


Goedemorgen @Mazen.kpn, voor de V10 modem is het mogelijk om enkel de stroomadapter op te sturen. Als je jouw profiel invult, dan kan ik eentje voor je versturen. 


Beste @Jeroen_dB , Ik heb het gedaan . Ik vind het leuk als je me er een stuurt. Hartelijk bedankt en fijne weekend.


Nieuwe adapter is naar je onderweg @Mazen.kpn. Komt per post naar je toe.


Hartelijk bedankt 


Wij hebben een Expedia box v10, maar helaas valt de adapter de hele tijd uit. Kunnen wij hier een nieuwe voor krijgen? (Het gaat echt alleen om de adapter) 


Dat is zeker mogelijk @Elvirawe. Als je jouw profiel invult en dan even hier in het topic een seintje geeft? Dan ga ik voor je aan de slag. Overigens is de snelste weg om een nieuwe stroomadapter aan te vragen via het telefoonnummer 0800-0402. Dan kan een medewerker meteen meekijken en een nieuwe opsturen.